Yeniannis-s Tsh 0.03 (düşük) çıktı arkaşlar ama Serbest t4 çok 1.45 (normal) böyle olunca ne yapılıyor doktora gideceğim ama meraktan duramadım böyle olanlar napıyorsunuz
FDM220 Yeniannis-s benimde senin gibi aynu çıktı canım bunun için ilaç vermedi sadece aylık kontrol istedi ilaçsız seninde öyle olır muhtemelen geçmiş olsun "💐
Lafayette Yeniannis-s aslinda tsh degeriniz normal gibi geldi bana, ama muhakkak bi endokrinciye yada dahiliyeye gidin, tsh t3 t4 denklem gibi dusunun, en dogrusunu doktor bilir,ihmal etmeyin
Yeniannis-s FDM220 bir ay önce dahiliye dpktoru vermedi diğer aya yönlendirdi o zamandan daha çok düşmüş şimdi
Mahirissmoms Yeniannis-s yok ya doktor sana ilaç verir sen doktora git Benm doktorum ilgili olduğu icin kendi verdi ama bazıları mesela Dahiliyeye yönlendiriyor Benm nasıl yüksek de senin de dusuk aynı