Merhaba annişler 34. Haftada nst de düzenli sancım çıktı serum sonrası düzeldi bu hafta tekrar aynısı oldu doktorum suni sancı verilmiş gibi düzenli dedi bir zorlasak doğarsın dedi haftaya kadar doğma ihtimalin yüksek dedi haftası erken olmuş olacak çok stres yaptım 😬