myprincessgirl
Benim çok yakın arkadaşımın kızının ismi. Kızı taa 2013 te doğdu. O dönem arkadaşım rüyasında görmüş bu ismi. Yıldız takımı sanırım anlamı..
Çocuğun karakteri huyu suyu isim değil yaşadığı çevre ile ilgili tabii.. bebekleri 2 yaşındayken maalesef arkadaşım boşandı. Baba hiç ilgilenmedi. Kızı zor olsa da artık kabullendi durumu. Şimdi nasıl diye sorduğumda, boşanmış bir aile çocuğu gibi değil, hatta kendi yaşıtlarına göre olgunluk açısından iki yaş falan önde diyor arkadaşım..tabii bu sürece gelene kadar çok zorluklar çekti. Ama şu an kızı ne istediğini bilen, şımarık olmayan, eğitimli minnoş bi kız