denizers Bundan yaklaşık 55 gün kadar düşük oldu ve kürtaj oldum kızlar, ilk adetimi oldum d, kontroll ilacı kullandım ve ayrıca korundum ,2, adete 5 gün kala kahverengi leke aralıklarla geldi ve bel agrisi kaşık ağrısı oldu,adete 5 gün varkeb betam 5,8 cıktı, kızlar nasıl oldh anlamadimm
ZehraEmirolu denizers Rabbim aratmadan nasip etmiş inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız. Burda kürtajın hemen ardından hamile kalıp gebeliği boyunca hiç bi sıkıntı yaşamayan çok anne gördüm. Korkmanıza hiç gerek yok Allah’ın izniyle 😍
Cansuyu06 denizers henüz çok erken , gebelik var dıyebılmek için bıldıgım kadarıyla düşük değer İnş gebesinizdir 🙏🏻
Melekkkkkkkkkkkk denizers benim adete iki gün varken betam 4.96 çıkmıştı adetimin geçmesini bekledim 5 gün geçtikten sonra değerim 1167 çıkmıştı 12 haftalık olduk hayırlı olsun
Haticeisik Verecek olan da Allah alacak olanda vardır bir hayır çokta üzülme ne kadr güzel bsy Allah sag salim kucağına almayi nasip etsin insllh 😊