yslnrsh Kızlar beyaz lohusa takımı aldım da nasip olursa 2. gün hastanede giymek istiyorum sizce kanama vs yoğun olur mu batırır mıyım kendimi bilemedim
__momm yslnrsh bence pedini değiştirdiğin sürece bişey olmaz ben sezeryan oldum hasta bezlerinden taktım hiç sızma olmadı gerçi çok kanamam olmadı ondan da olabilir
Busakturk yslnrsh bende lohusa takımı değil daha normal tarzıma uygun alcam ama aynı krem alıcam umarım öyle bi sorun olmaz hiç düşünmemiştim bende depend alcam
ug_fa-3diplomalianne yslnrsh benim beyaz değildi ama ilk doğumunda pudra ve sarı iki takımım vardı ben de depend kullandım sıkıntı yaşamadım tabi kanama ve değiştirme miktarınıza bağlı
koalamiyim yslnrsh ilk yürüyüşte onu giymeyin bence benim geceliğim mahvoldu. ilk yürüyüş, ped değişimi falan yapabildiğinizde giyin. Bebeğimin hastane çıkışı da kan oldu, doğduğunda tam silmeden giydirdiler sanırım 😬
yslnrsh ug_fa-3diplomalianne sık sık değiştirirm yeter ki ağzımdan burnumdan gelmesin kan lekesi de kokusu da malum çok kötü güzel güzel süsleneyim bebeğimle inşallah 😂😂
koalamiyim yslnrsh ay pardon orayı kaçırmışım 😂 bi şey olmaz bence ikinci güne ayaklanmış pedi sık sık değiştiriyor olursunuz. Benim de sadece 1 tane geceliğim kirlendi zaten diğer yedeklere bi şey olmadı. Daha tam ayaklanmadan giymiştim 😁
balevlatlarim3535 yslnrsh ilk doğumumda sezeryandi beyaz takım almıştım. İlk gün hemen beyaz giydim hiçbir sorun yaşamadım. Depend vardı altımda da. Depend sızdırma yapmıyor.
Gmz24 Bende beyaz almıştım 3 takım koydum sezeryan oldum çıkınca giydirdiler dependde vardı ama lekelendi ertesi gün basja takım giydim batma olma ihtimali yüksek yedekli gidin muhakkak
Duyguyanecigi Gmz24 Sezeryandan çıkınca hemen giydiriyorlar mı yoksa nasıl yaptınız uyuşukluğunuz yok muydu bir de sondanjz var mıydı
Gmz24 Duyguyanecigi yukarı çıkınca onlar goydiriyor seni zaten sadece belden aşağısı uyuşuk oluyor sonda yoktu zaten yiyip içmediğin için tuvalet sıkıntısı olmuyor bir de önceden laman yapılıyor ama uyuşukluk geçene kadar sürekli yattığın için kan geçiyor ister istemez