Yemek borusu yanması bendede oluyor, dediğin gibi çay yakıyor resmen.nedeni ne bilmiyorum bazen daha çok oluyor.26 haftalık hamileyim.maden suyu arada içiyorum fazlası otizm yapar da diyorlar.herjes bir şey diyor sıkıldım artık .maden suyu çok geçirmiyor sanki kendi kendine geçiyor o. Mide yanmıyor çünkü garip birşey. Benim midem de sıkıntılı farkı biliyorum 😀