Kızlar adetim bugün itibari ile gecikti karnımda adet sancısı var ara ara oluyor belimde ağrıyor göğüs hassasiyetim var dün kaset test yapmıştım gözlr görülür şekilde ip gibi bir çizgi gördüm acaba bu hamilelik olabilirmi sayfıklarım tekrardan test ne zaman yapmalıyım