Braxton hicks kasılmaları dedikleri o sanırım. Bi video görmüştüm instagram da öyle diyordu. Ben de 33 +0 dayım ama neredeyse 16 haftalıktan beri oluyor karın sertleşmesi. Özellikle yürüyüş yaparken ya da yemek yaparken falan. Geçen nst deyken sertleşti öyle kasılma olarak yansıdı kağıda.