Kaykinadile Slnr01 2 saatte bi olması gereken uyuyorsa uyandırın diyorlar ama bi keresinde 4 5 saat naparsam yapayım uyanmamıştı uyanınca emzirdim bende ağladıkça emzirdim ne zaman istiyorsa biraz bebeğe bağlı
Kaykinadile Slnr01 ben doğum bitince dikiş atıcam dedi doktor bende ilk doğumum du normal dogumu yaptım ama biraz dikişten korktum beni bayıltırmısınız dedim 5 dk için narkoz aldım diye biraz geç geldi