Merhaba Sarı akıntı enfeksiyon belirtisi idrarda çıkıyor ancak kültürde üreme olmuyor vajende enfeksiyon oldu bir hafta hastanede yattım antibiyotik tedavisi oldum. Şase, vajinal fitil hepsini kullandım sarı akıntı geçmiyor 3 lt den fazla su tüketiyorum ama enfeksiyon geçmiyor böyle bişey yaşayan var mı? Doktora gitmeme 1 hafta var ama geçen hafta antibiyotik kullanmama rağmen yine sarı akıntı 😔 sizin süreçleriniz nasıl enfeksiyon ile nasıl başa çıkıyosunuz