Bende 37 2 yım dun nst çektim doktor.gic.begenmedi bebeğin sekeri düşmüş dedi bana tatli verdi doktorum yarı yarıya tekrar gel tok.karinla ayni nst cikarsa tedayli kontrol edicez dedi belko kordon dolanmistor belko kakasini yapmıştır dedi bu durumu yasayan varmi.duydugumdan beri ağlıyorum.kendimi.kotu hissediyorum