Selam herkese. Yarın sabah 7.30 randevu verdi doktorum. Çiğli eğitim ve araştırma hastanesinde sezeryan doğum yapacağım. Çok heycanlıyım. Lütfen dua edin. Herşey yolunda ve güzel ilerlesin. Sağlıkla miniğime kavuşayım. Birde bir sorum var bilen varsa yazarsa çok sevinirim.
Devlet hastanesinde 2 gün kalmak zorunlu mu. 2. Gün iyi olursak iyiyim diyip imzalayıp çıkabiliyor muyuz. Süreç nasıl ilerliyor. Birde doktor 7.30 da giriş yap dedi hemen 1 2 saate doğuma alınıyor mu yoksa 3 4 saat sonra da girme ihtimalin varmı.
Şimdiden teşekkürler 🌹 doğum yapacak herkese de Allah kolaylık versin. Rabbim miniklerimize sağlıkla kavuşturmayı nasip etsin inşallah ❤️