Heyecandan nasıl geçecek bu 2 gün hiç bilmiyorum ama galiba sonunda ben de doğuruyorum🥲 bugün kontrolüm vardı ve suyum azalmış bebek şuan çok iyi kilosu da 3400. Ama doktorum suyun bebeğe 1 hafta yetmez, Perşembe günü de nöbetciyim gel önce normal deneriz olmazsa sezeryan ile almak zorundayız bebeği dedi suyun azalmasından dolayı. Zaten ben de artık bir an önce doğurmak istiyordum sıcaklardan dolayı ve bebiş kilosu 10 gün önden gidiyor zaten diye. Dua edin kızlar ben de hepinize dua ediyorum 💙