Asinemkaan Kızlar 38+4 olduk bugün 2cm açılmam olduğunu söyledi doktor sabah kontrolümde gün içinde de lekelenmem oldu hıc bi belirtim yok onun dışında böyle mı başlıyor doğum sizce açılmam artmış mıdır?
birgaripana_ Asinemkaan açılma oldukca lekelenme olur. Kişiden kişiye değişiyor ama ben 2cm açilmam olduktan 1 bucuk gün sonra dogurdum sancıda cektim tabii bir bucuk gün Hadi gözünüz aydın sağ sağlım alin inşallah kucagınıza 🤍
birgaripana_ Asinemkaan ya oda değişir 2cm bende hissettmedim ama 4cm olunca dayanılmaz bi sancı çekmiştim ben