Damla Benim tercihim Baby Plus Galaxy den yana oldu. 1 aydır kullanıyoruz çok memnunum umarım uzun vade de memnun kalırım. Sizlerin bebek arabası tercihleri neler ?
smeyyeav kelebekucusu ben kanz vgo travel aldım bana baya hafif ve süspansiyonu iyi geldi çift yönlü olması da güzel bir özelliği
lyraag Maxi Cosi jaya 2 aldık. Henüz bebeğimiz doğmadı ama sürüşü, hafifliği ve az yer kaplaması tercih sebebimiz oldu
mhbbbera Hdev ama sonradan yine alacaksınız diöi dolna güzel gözüküyor ama sadece puset oluyor bnm bildiğim
Gamzeblg Mamas papas aıro aldık. Hem uzun süre kullanabilmek için hemde kabin boy oluyor. Aslında doona alalcaktık. Fakat kuzenim kullanmıştı. Kullanım süresi çok kısıtlı olduğu için vazgeçtik
Sehrazatt Chicco goody plus aldık henüz kullanmadım ama kabin boy oluşu kolay katlanışı hafifliği çok hoşuma gitti sağlıkla kullanmak nasip olur inşallah 🌸
Serra31 Damla baby home 940 Corso aldık bakalım inşallah memnun kalırız görünüş olarak kaliteli ve sağlam görünüyor
mhbbbera Yoyo yoyo youo 🤣🤣🤣 şaşmam BABYZEN YOYO BABYZEN YOYO 🤣🤣 Canım yoyom ❤️❤️❤️ Travel cab oluyor cok pratik cok hafif
Hdev mhbbbera mhbbbera baston alacağız sonradan ben tak çıkar arabaları pek kullanışlı bulmuyorum doona hem puset hem oto koltuğu hem araba olarak bir süre bizi idare eder diye düşündük 😊