Selam kızlar 25 haftalık hamileyim doktorumdan izin alarak saçlarımı boyadım loreal in amonyaksız boyaları var onlardan aldım tamamen doğal olmasada bir nevi daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum diğer boyalara göre 20 dakika beklettim siyah olduğu için alnıma felan sürüldü birşey olmaz sanırım saçlarını oriyelle açtıranlar bile duydum …