Nuurrr TgbHmz benimde çıkmamıştı en son nstde sancı, haftaya randevum var bakalım ne olcak. 38+2 olcaz o zamanda
ikimelekannesi28 Nuurrr su geldiği için kendiliginden açılma olur diye serum takılıp sabaha kadar hastane de yattım sabah suni sancı verdiler 8:30 da 16:45 de doğum oldu