Beyzayagaa 34 haftalk hamileyim kontrole gittiğimde bebeğimin kafasında sıvı birikimi gördüğünü söyledi doktorum mr istedi bu zamana kadar hiç bi sıkıntımız yoktu başına gelen oldumu