Petek_Levent14
Oluyor canım çok normal, bende çok mide bulantısı çektim 12. Hafta itibariyle kesildi yavaş yavaş hala sabahları kalkınca midem biraz bulanır, hamileliğimi öğrendiğimden beri kasık ağrısı batmasıda çok çektim hala arada var:) geçicek hepsi inşallah mide bulantısı hapımı kullanıyorsun