Tugce-12 Merhaba ikiz bebiş anneleri 🥰 ikiz olduğunu beta değerlerinizle mi yoksa kesele mi öğrendiniz🥳
Kediannesi1 Tugce-12 kese ile öğrendim çift kese gördük 5. Haftada ama doktor çok önemseme biri kaybolur demişti sonra 7. Haftada 2 kalp atışı duyduk 🥰 şimdi 20+3 bir oğlum bir kızım
Idrnm 34+3 haftalık çift yumurta ikiziyiz kızlarımı bekliyorum inşallah😍🧿, annelere sorum 2 gündür bel ağrım çok fazla sanki doğum olacakmış gibi sizlerde de oluyormu? Böyle ince belimden başlıyor ağrı ayak dizlerime kadar iniyor 😔 inşallah normaldir