babysmom yalancı sancı belden vurur dediler gebe okulunda doğum sancısı sırttan başlayıp aşağı doğru inermiş. Bende de kalça ağrısı oluyor bazen bir de karnım sertleşiyor doktorum normal demişti ama pazartesi tekrar gidicem doktora o yüzden sordum belki de ben çok panik yapıyorum bilmiyorum 🤷