Halin Kızlar prolaktın değerim 26 çıktı, sınır 23 müş, ne demek oluyor bu. Riski var mı? çok endişelendim
Esrafatih01 Halin hamile misiniz değil misiniz bilmiyorum.da.degilseniz süt hormonunuz yüksek çıkmış gebeliğe engel.oluyor
selverg Halin benimde 58 çıkmıştı gebeliğe engel demişti doktorum ilaç kullandım ve düştü hatta 1 ay sonra da hiç beklemediğimiz bi şekilde hamile olduğumu öğrenmiştim 😂
Bebegim_38 Halin haşimato tiroitinde de yüksek çıkar demişti doktor bana, tiroite baktırın gebelik öncesi.
Srp53 Halin canım hamile kalabildin mi naptın benim de 25 çıktı doktor önemli değil diye gönderdi referans aralığı en son 23tü hastanenin
elifsen Süt hormonu Çok da yüksek değil aslında. Değeri düşürmek için İlacı var gebelik düşünceniz var ise
Halin Srp53 bana doktor hiç ilaç yazmadı. O sınırların bi önemi yok dedi 50 üzeri olursa falan ilaç başlatıyoruz dedi. Şimdi 7 haftalık hamileyim çok şükür 🥰 siz de durumlar ne
Srp53 Halin canım benim kürtajdan sonra oldu ne olduysa adetlerim hep düzenliydi şaştı ilk kürtajdan sonra falan dediler beta çok yavaş indi sonra üçüncü adetimi olmam gerekirken 4-5 gün gecikti doktora gittim yumurtaların çatlamamış pcos falan var mı dedi hiç öyle bir şey duymamıştım görüntüde pcosa benziyordu ordan çıkınca adet oldum zaten üçüncü günü de hormon testi verdim değerlerin hepsi normal sadece prolaktin 25 çıktı hastanenin en üst referans değeri 23 doktor bir şey demedi ama baktım gebeliğe engel falan diyor. gebeliğimde ister istemez hemen hamile kalmıştım ama kalbi durdu maalesef şimdi acaba diyorum
Halin Srp53 ben de bir kere kürtaj olmuştum kürtajdan sonra adet düzensiz oluyor zaten sen içini ferah tut. O prolaktin seviyesi normal. Hiç kafana takma ne kadar kafana takıp düşünürsen her şey sarpasarıyor.
Srp53 Halin aaa sizin de mi düzensizleşti ne zaman düzene girdiniz ve ne kadar süre sonra hamile kaldınız ?
Halin Srp53 kürtajdan sonra iki ay düzensizleşti günü hiç belli olmuyordu, ara ara geliyordu 2 3 gün bitiyordu. Sonra öyle olduğunu görünce korktum 4 ay korundum düzene girene kadar. Ne zaman düzene girdi korunmayı bıraktık hamile kaldım
Srp53 Halin anladım canım yani doktor bana stresten yumurtlarım baskılanıyor olabilir dedi ama bilmiyorum
Halin Srp53 stres başa bela. Rahat olun olacağına inanın Allah’ın izniyle güzel haberler alırsınız 🤲🏻