CanselBoydas Arkadaşlar merhaba, 11 haftalik gebeyim son bir kaç gündür sol kasığım düzenli ağrı yapıyor bazen sağ tarafa geçse de genelde sol tarafta, yaşayan var mi bu durumu normal mi sizce
Esrafatih01 CanselBoydas kanamanız yoksa normal,bebek yerlesiyordur birde adet doneminize denk gelen ağrılar olabilir birkaç gün veya hafta daha suruyor
gamzecgr CanselBoydas şiddetli olmadığı sürece kasık ağrısı normal gebelik boyunca ara ara olucak ağrılar hem rahim hem bebek büyüdükçe merak etmeyin ama şiddetli olursa doktorunuza danışın aklınız da olsun 🌸
CanselBoydas Esrafatih01 hayir kanamam yok adet dönemime de 1 hafta var daha ama sancı beni çok ürküttü ilk gebeliğim korkuyorum açıkçası