semaa_ Kızlar emzirmeyle beraber bebeğime takviye olarak mama başlayacağım ama hangi marka mama almalıyım kullanıp çok memnun kaldım dediğiniz bebeğinizde kabızlık vs yapmayan mama hangisi
Emelyetik semaa_ sütüm inmedigi için hastanede sma mama verdiler eve çıktığımızda eşime sma al dedikçe gitmiş Aptamil almış aptamilde aşırı gaz yaptı tekrar sma aldım. Tavsiyem sma
semaa_ Benanneoluyorum hangisini acaba doktor bi tane verdi bana ama bebeğim öğürüyor hiç içmiyor zorlayınca midesinde bişey kalmayana kadar kusuyor
Benanneoluyorum semaa_ Eczaneye danış canım sindirimi daha kolay olan özel mamalar var tabi fiyat olarak biraz fark ediyor
Duduak Ben sütüm azalınca mamaya başlamıştım. Aptamil i içmedi ilk onu denemiştim. Sonra sma aldım hiç sanki farklı bir şey içiyormuş gibi tepki vermedi. O yüzden en azından benim sütüme sma nın benzediğini düşünüyorum