Yükseliyor ama bende 0.100 olarak görmüştüm 6 hafta önce pazar günü doktor negatif dedi o zaman ki cuma günü de erken gebelik yaptım aşırı silik çıktı ışıkla görünüyordu pazartesi kan verdim 256 çıktı Çarşamba kan verdim 652.3 çıktı çok yeniydi hemen hemen yumurtaya döllendiğinde farketmiştim nerdeyse şuan 6.3 günlük hamileyim çok şükür bir sıkıntımız da yok biraz daha bekleyin bence 🌸