NeslihanBacakayl
ozgul23 öncelikle şöyle anlatayım 40+0 da doğurdum ilk oğlumu ne suyum ne sancım nede acılmam vardı ki sezeyan olabilirdim doğrudan doktorumdan Allah razı olsun bana bıraktı istersen suni sancı deneyelim dedi denedik çok Şükür 4 buck saate doğum yaptım herkez aynı değil tabi bol dua et canm ben ilk 3 saat bişey pek hissetmedim son 1 bck saat zordu ama onuda şöyle düşün normal doğumda o an cekiyosun sancıyı ve evladını sıcacık kucagına alınca sancın bitiyo herşey bitiyor aslında ❤️ Ama sezeryanda o an hissetmeyip daha sonra cekiyosun doğrulamıyosun sütün hemen gelmiyo ben iyiki normal dogurdum diyorum inşallah bunuda doğurabilirm 😂 çünkü sonra diğer insanlardan hiç bi farkın kalmıyo enerjin yerinde keyfin yerinde oluyor umarım sende doğurursun Rabbim öyle yada böyle saglıkla evlatlarımızı kucagımıza almayı nasip etsin🤲🏼 Korkma kimse suni sancıdan ölmüyo bunu düşün kendini iyi hisset ❤️