Dün doğum yaptım spinal anestezi ile illaki agrı oluyo dayanilmicak gibi değil bende çok korkuyordum ama sanki içimde bir his oluştu onu kucağıma alicam koklayacagim sadece bunları düşündüm çok güçlü hissettim kendimi her anını dolu dolu yaşadım heran doğana kadar dua ettim coook iyi geçti Rabbim herkesi kurtarsın hiç korkma güçlü ol sadece dua et ve bebeğini düsün🙏🥰