Meryem2407 Merhaba 6 aylık hamileyim bebeğim dün öğleden bu sabaha kadar hiç hareket etmedi, bugün hareket etmeye başladı ama hareketleri seyrek ve güçsüz sizce hastaneye gitmeli miyim, başına böyle bir sey gelen var mı ?
Ask-bebegim Meryem2407 hareketlerini güçsüz de olsa hissetiyseniz bence önemli bişi olduğunu sanmıyorum 6.aydayim günü gününü tutmuyor sadece gece hareket hissettiğim oluyor bazen sadece 1 2 kez belli olmuyor hiç hareket etmezse ozaman panik oluyorum işte ama doktorunuza danışın yinede
umudumsun35 Meryem2407 aynısı benim başıma geldi bende neredeyse iki gün hissetmedim çok korktum.normalde özellikle sabah ve akşam yatağa gidince çok güzel hareketlerini hissediyordum.bi an iki gün hissetmeyince korktum bende hastenye gitcektim ki dedim dur kahvaltı yapayım uzanayım olmasa giderim.kahvaltı yaptım ağzıma aldım bir şeker uxandim Bi baktım bizim hanımefendiyu yavaş yavaş hissettim.herlsde güzellik uykusuna yatmış anlamadım ki.sixde tatlı bireyler yiyip dinlenin.normalmis böyle olması bende sonradan öğrendim
Tutkaltupum Meryem2407 karnınızı güzel doyurun üzerinede tatlı giyin sessiz bir ortamda solunuza yatın güzel güzel konuşun bebişle elinizi karniniza koyun napiyorsun uyuyormusun iyi misin güzel oğlum kızım diyin kendinizide sakinleştirin dinlenin su için bol bol
Meryem2407 Ask-bebegim normalde gündüz de gece de kuvvetliydi ve sıklaşmaya başlamıştı o yüzden korkuyorum biraz
mujdeli Haftadan sonra düzenli hareket ediyor diye biliyorum ondan önce belli bi düzeni olmuyor bebişlerin
Busraasunal Meryem2407 bnmde öyleydi korkma 35 girdim hiç durduğu yok gece gündüz sürekli tekmeliyor çok fena 😃
Salihacoban Meryem2407 benımde 6 aylık kızım dün doktora sordum neden böyle diye çok korktum hemen doktora giitım doktor 28 haftaya kadar gayet normal olduğun söyeldı canım endişelenme
Meryem2407 Salihacoban bende gittim bugün içim rahat etmedi. Aynı şeyleri söyledi normal dedi kalbini dinletti hareketlerini gösterdi rahatladım çok şükür 😊
Ebruozyolcu Meryem2407 ona bakarsan bende 6 aylık hamileyim hergün 1 kere hareketini hissediyorum oda çok nadir
Ebruozyolcu Meryem2407 ilk kızımda bende sizin gibiydim hissetmediğim her an doktorumdaydım tam o yatağa yattığımda kızım oynamaya vurmaya başlıyordu o yüzden bu sefer fazla üstüne düşmüyorum ki bu benim 4 hamileliğim ve yaşayan sadece bi tane çocuğum var korkmayın içinizi ferah tutun
Ela_nur19 3 gün boyunca hiç hissetmememiz normal kızlar gün içinde azda olsa hareket ediyorsa korkulacak bişey yok 3 günü geçerse hareketsizliği hiç beklemeddn doktora gidin