zzynpcbnn bağcılar şafak hastanesinde Sema Yılmaz a gidiyorum. İlk hamileliğimin son iki üç ayında karşılaştım o zaman başka hastaneydi, son aylarda denk gelmemize rağmen sanki başından beri beraberiz gibi yanımda oldu. Normal doğum istiyordum ve kendisi de normal doğum yanlısı bir doktor doğumda da çok yardımcı oldu. İkinciye hamile kalınca da direk ona gittim. Bu hamileliğimin 11-19 hafta araları riskli olmasına ve düşük tehlikem olmasına rağmen öylesine yardımcı oldu ki ben her kötü düşündüğümde destek verdi. O süreçte daha da içime sindi doktorum. Şuan 23+0 dayım daha yolumuz var tabi ama doğumumu yine onunla yapmayı düşünüyorum. Tavsiye ederim yani 💜