Betista Merhaba kızlar, hamileliğimin başından beri Çamlıca Medipol takipliyim. Nasip olursa orada doğum yapma niyetim var. Tecrübeli anneler var mı yada etrafında orda doğum yapan tanıdığı olan var mı? Odaları ve ilgileri falan nasıl acaba?
Lalelale1 Betista benim kardeşim doğum yaptı memnun kaldı hemşirelerin ilgisi gayet güzeldi doktoru biraz ilgisizdi ama 😅
Betista Lalelale1 bilmiyorum gerçi benim doktorum Ayşe Şeyma Küçükakça çok iyi bir doktor. Çok beğeniyorum kendisini bakalım doğum için ne olucak biraz daha bekleyeyim belki başka tecrübeli kişiler çıkar. Çok teşekkürler
Betista miniskesi zam ile beraber normal doğum 10 bin. Zorunlu Sezaryen 14 bindi sanırım. İsteğe bağlı sezaryen 24 falan gerisini hatırlamıyorum
ikranuryrlky Ben çok memnun kalmıştım iki sene önce kerime hanımla normal yapmıştım ebelerde çok ilgili sezeryana gitmemesi için ellerinden geleni yapmışlardı. 40+6 da hiç sancım yok açılmam yokken normal doğurdum. Şuan taşındım çamlıca medipole gidemiyorum çok üzgünüm çok mutlu ayrılmıştım