Dyg_07 bende 15+1 Haftaligim
Hlaa Hisettmedim erken Diye Düşünüyorum 20 Haftadan sonra Net olarak hissedersin Diyo herkes ☺️ Geçen Bir Kız Yazmış Bebeğim 8 Haftalık Ama Kıpır Kıpır 😂😂😂😂 Allah'ım Ne Gulmustum Biz Hisedemiyorux Sen Nasıl Hisediyosun Acaba 🤦😂