Selcan_51 Kozlar 34+3 gebeyim. Bugün Nst bağladılar sancım çıktı. Ama devletteki doktorlar ilgilenmediği için sancın var evet olabilir dedi beni gönderdi. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi çok sinirlendim
Esrafatih01 Selcan_51 yalancı sancı olduğu için olabilir. Ama yinede tekrar hastaneye gidin başka doktor denk gelir o bakar
mujdeli Düzenli bir sancı mıydı yoksa yalancı sancı mı hiçbir şey söylemediler mi hangi hastane bir de