Aleynad Merhaba kızlar. 29.haftadayım göğüslerim sadece uçları değil yukarıya kadar lekeli bir kararma var normal mi oluyor bu daha önce hiç görmedim gitgide kararıyor 😮💨
bulmusnesrin20 Aleynad Benim de pembeydi oldu kapkara bir de etrafı da karardı doğumdan bir süre sonra geçiyor diyorlar inşallah geçer bana o kadar garip geliyor ki anlatamam
baybarsmom Aleynad hormondan dolayı kararıyor benımde aynı sekilde altlara doğruda kararmış. Doğumdan sonra hormonlarda azalacağı için normale döneceğini söylüyor doktorlar
Ayazz-A Aleynad benim de aynı şekilde bebek ilk aylarda sadece koyu rengi algıladığı için beden ona hazırlıyor kendini . Doğumdan 3 ay sonra eski rengine dönüyor
Masalada Aleynad benimde öyleydi gözüme çok kötü geldi doğum yaptım şuan bebek emdikçe rengi açılıyor
Aysehappymom Aleynad bende de aynısı oldu Koltuk altımdan göğsüme doğru komple kararma oldu Ekstra minik minik et benler çıktı Göğüs ucu çevresinde de kararma var Umarım doğumdan sonra geçer Çünkü çok rahatsız oluyorum
Aleynad Aysehappymom maalesef aynı şekilde bende ucunda da et beni çıkmış ilginç çocuk tutarken nasıl olacak acaba 😮💨