Hilalcikkk Merhabalar valla bugün canım aşırı çekti bir bardak kola içtim inşallah sıkıntı olmaz çok zararlıymış
Leylagyk Hilalcikkk ben hamileliğimim başındam beri içiyorum ara sıra iki bardak ilk gebeliğimde de içtim🤷♀️
smnbr Ben de haftasonu dayanamadım bi bardak içtim. Bugün de gazoz içtim çok canım çekti, inş bişi olmaz ama bu sıcaklarda ne yapacağını şaşırıyor insan:(
Ceylanv ben hamileliğimin başından beri tüketiyorum valla sigarayı bıraktım kolayı bırakamadım 🥺günde sadece 1 bardak içiyorum ama vicdanım yine rahat seğil