Zeynepkanat 32+4de gitmiştim 2175 gr demişti önde gidiyo demişti ama ondan önceki kontrollerimdede minik bi bebek biraz zayıfız demişti. Ultrason yanılması olduğunu düşünüyorum o yüzden ne az cıkmasını ne cok cıkmasını pekte umursamıyorum. Sağlıklı desin yeter