Anneolacakk Daha ne sancı ne belirti ama bebeğim çok hareketli bazen aha suyunu patlattı galiba diyorum canım çok yanıyor normal mi bu durum acaba bilen biri 🥲
esraEb Anneolacakk benim de ilk gebeliğim benim de durumum aynı. 39+0 oldum. Cinsiyet nedir sizin benim erkek