Özür diliyerek benim bitmeyen ishalim var birde karnım ağrıyor neredeyse 2 haftadır geçmedi başta önemsemedim klıma var havalar ıstanbulda rüzgarlı üşüttüm diye düşündüm ama geçmiyor katı yesemde ne yapmalıyım ne olabilir başına gelen var mı bebekle mi alakalı acaba 🤔🤔🤔