aminehumamoms teşekkür ederim 😍ben de tek kullanımlık almıştım ama öyle daha maliyetli olacak gibi geldi. Dışarı çıkarken tek kullanımlıkları alırım evde bunu kullanırım diye düşündüm. Bi de sadece alt açması 220tl bu hesapta takım olarak 300e aldım baya bi uyguna geldi. Yoksa ben de almayacaktım valla iyiki bu postu gördüm Allah razı olsun 🙏