FKRKS29 1 ay oldu boş gebelikten düşük yapalı korunuyoruz ama bu ara çok şiddetli baş ağrısı boş gebelikte akıntı çok yaşamıştım aynı öyle oluyo acaba beta hcg sıfırlandı mi falan diye test yapayım dedim ama test bozuk galiba öyle mk