Elfyns nnurergun_1103 çok üzüldüm rabbim tekrar nasip etsin inşallah 😔hiç bir belirti yokmuydu aniden mi olmuş
ikiprensannesi__ nnurergun_1103 ne denilir ne yazılır bilemedim rabbim birdaha yaşatmasın Allah’ım sabırlar versin inslalah tez vakitte sağlıklı hayırlı bir evladın olsun inşallah 🤲
naneliseker_ nnurergun_1103 iğne falan kullanıyor muydunuz canim başınız saolsun Allah sabır versin….
Cey-cey nnurergun_1103 🥺 cok üzüldüm belirti vermedi mi bende kalp atısı durmustu oncesinde 1.2 gün once minicik lekeler gelşyordu
nnurergun_1103 Cey-cey hiç bı belirti vermeden gitti meleğim ultrason resmini alacağım diye hevesle gittim ama bana kalbinin durduğunu söylediler özel takipli olduğum hastaneye de gittim aynı sonuç yarın doğum kürtaj işlemi olacak
Ilksen-30 Rabbim sabır versin başınız sağolsun.doktor bir sebep söylüyor mu peki hastalığınız varmıydı
nnurergun_1103 Ilksen-30 doktorun açıklaması sadece 8 haftaya kadar gebelik kayıpları beklenebilir büyük bebek ölümleri tamamen kader bebeği aldıktan sonra patalojide degerlendirecekler neden olduğunu ama bı sebep çıkacağını düşünmüyorum kaderin önüne gecemeyiz dedi
nnurergun_1103 Bu arada hesabımı silmek istiyorum yardımcı olun lütfen bebegimden gelen mesajlara dayanamıyorum
Lafayette nnurergun_1103 melek olmuş, ne denilebirki, nedenini arastircaklarmi peki, bide kioriyormuydu hissediyormuydunuz:(
Lafayette nnurergun_1103 offff çok fena:( noluyor boyle olunca kurtajmi yapiyolar, durumunuz nasil,esiniz yaninizda mi