A_svgn Kızlar 12. Haftam bitmek üzere bulantılarım geçmişti ama demir takviyesiyle tekrar başladı gyno forro sanol kullanıyorum sabahları yemekten 1 saat önce atıyorum ama açlıkla beraber bulantım artıyor afedersiniz ağzıma metal kokusu bile geliyor ne yapabilirim geceleri yatmadan alsam aynı etkiyi gösterir mi acaba
DilanDelal A_svgn Geçmiş olsun öncelikle. Aynı ilacı ben de nir haftadır kullanıyorum ben de direkt kusuyorum. Bugün vişne suyunun içine boşalttım ilacı ve bir iki yudumda içtim. Pas demir kokusu tadı da gelmedi ve sanki daha rahat içtim. Deneyin isterseniz
Gizemnur20 A_svgn bende de oluyordu o haftalar da o ilaç yüzünden miğde bulantısı öğüre öğüre atıyordum resmen ilacı ama sonra bünye alışınca sıkıntı olmadı şimdi rahat atabiliyorum gece atma meselesini bilmiyorum akşamları da kan ilacı magnezyum falan kullandığım için akşama bırakmak istemedim onu da
Basakhilal A_svgn o ilaç mahvetti beni o kadar çok mide ağrısı yaptı ki anlatamam. Doktoruna söyle değişsin toz olan versin bak o hiç dokunmadı. Bi de ben uyumadan önce içiyorum iyi oluyor
Semasyy A_svgn doktorum gece aç karnına içebilirsin dedi içiceğim zaman en son iki saat önce bişey yemiş olmaua dikkat ediyorum iki saat bişey yemedikten sonra içiyorum hiç bulantım falan olmadı gündüzleri zor oluyormuş doktora danışım gece içebilirsiniz
Hilal2 O ilaç benide mahvetmişti bir sürü şey denedik sadece oroferon iyi gelmişti oda gece içip yatıyordum başka türlü günüm haram oluyordu
SevvaallEr Bende sabahları yemekten 1 saat once asla ıcemıyordum, gece yatmadan tüketiyorum doktoe oylede kullanabılırsın dedı gece 12-1 gıbı ıcıp yatıyorum sadece 2-3 saat oncesınde süt ve süt ürünleri tüketmemen gerek
Yenianne7 A_svgn O ilaç hem mide bulantısı hem kabızlık yapmıştı bende başlamadım daha ama korkulu rüyam gibi hiç başlamak istemiyorum 🥴 Gece yatmadan içmeyi sor doktora onay verirse öyle yap sonuçta o zaman da tok olmuyoruz
Aslan10 A_svgn ben sabah değilde Öğlen gibi acıkmak üzere olduğumda içiyorum akşam da yatmadan önce falan içiyorum ama sabah fena açıkmış kalkıyorsun geceden içtiğinde 😂😂 uyanır uya maz ağzına biseyler atman lazım
zumrasmom1 A_svgn aşkım demir eksikliği kanında çıkmadı takviye olarak kullanıyorsan haftada iki üç defa kullan. Yoksa kabızlık ve beraberinde hemoroid sorunu çıkıyor. Ve gündüzleri miden bulanıyorsa gece yatmadan içip yatabilirsin bende öyle kullanıyorum
Busetomris zumrasmom1 bence yanlış tavsiye vermeyin. Bende hiçbi şekilde demir eksikliği yok ona rağmen doktorum her gün iç dedi. İlaç durduk yere neden basur yapsın Allah aşkına o dediğin normal doğumda ıkınmaktan falan oluyor. Kabızlık ise yan etkilerinde var ama çocuğuna yeterli demir gitmesi mi daha önemli yoksa kabız olmamak mı. İdare edilir. Herkeste de bu yan etkiyi yapmıyor. Bende yapmadı. Aksine ishal olanlar duyuyorum o bile sorun değil.
Lafayette A_svgn ya siz yine de bi doktorunuza sorun, ben 4 5 saatlik aclikla gece yatarken yada gece tualete uyandigim sira iciyorum ,bulanti yok ayni ilaci kullaniyoruz. Ama 12.haftadasiniz ya belki bulantilariniz gecmemistir demire bagliyor olabilirmisiniz
Mire Ben solgar gentle iron demir takviyesini kullanıyorum çok da memnunum demir değerlerim 7-8 aydır çok düşüktü son ay bu ilaca başladım şuan tam olması gerektiği gibi faydasını gördüm
Mervveeeee A_svgn kahvaltı yapmadan hemen önce içiyorum sonra kahvaltı yapınca daha rahat oluyor o şekilde kullanıyorum bende
Hzzz A_svgn o ilac beni mahvetti doktorunuza söylemeniz gerekiyor hemen baska bir muadil ilac onerir o ilaci icmek zorunda degilsiniz baska bir marka yazar onu kullanirsiniz