damlaguneyerii 37+1 olduk!! daha doğum tarihimiz belli değil, 21 inde gidicez belli olacak, heyecan korku hepsini yaşıyorumm genel anestezi diye konuşmuştuk bakalım korkuyorum da ama heyecanlıyım da bebeğimi merak ediyorum çok 🥰🥰🥰 zaman daraldı
yenibirannis damlaguneyerii bizm de zorunlu sezeryan ama spinal mi genel mi karar veremedim Dr sana bırakıyorum dedi bizde 23 gidip tarih alıcaz tabi şayet dönmüşse en son 29 haftalkken yan duruyodu 33 olcaz bakalm dönmüşmü Kücük bey benmde korku stres kaygılarım basladı her gece doğuruyorum sağlkla gelsin miniklerimiz 🙏💙❤
3Tospikannesi damlaguneyerii sende bizdensin o zaman 😁 @1melekannesi3858 ve @Ulvana bizlerde 37+1 😊 Sende belirtiler vs varmı canım
damlaguneyerii yenibirannis ay amin sağlıkla gelsinler ❤️❤️ benim belimdeki L5 diskimde kayma var bu yüzden korkuyorum risk almak istemiyorum bel sonucta allah korusun, geneli ben istedim
damlaguneyerii 3Tospikannesi valla ben de hic bisey yok😂 hala hamile gibide değilim tipim mipim djdjdj sopaya hamurla göbek yapmışım gibi duruyorum sancı vs yok hani😂
yenibirannis damlaguneyerii bende de panik atak gebelik tansiyonu var spinal de de heyecan korku yaparım panik eminim ondan şuan genel düşünüyorm ama bilmiyorum müdahale edebilirler mi o an kalıcı bi hasar oluşur mu bende
damlaguneyerii yenibirannis neden hasar oluşsun ki anlayamadım tam :) belden iğne konusunda mı diyorsun 🤔
damlaguneyerii yenibirannis gebelik tansiyonum var demissiniz pardon:) yani doktorunuz ona göre bi önlem muhakkak alır herkesin hikayesi bir değil güzel düşünün lütfen🧡