aylinnmmmm ben yaşadım 2 gün üst üste acile gittim ve ertesi gün yatışım verildi.... ben 35.haftayı bitirmek üzereydim o zaman doktorum bol su dedi parol buscopan ile idare ettim daha sonra monurol şase verdi doktorum aşırı derecede yanmam vardı deliler gibi su içtim... hamileyken çok fazla birşey yapılmıyormuş stend takılıyor diye okumuştum ama mecburi olmadıkça tercih edilen bir yöntem değil... kendinizi sıcak tutun ayak ve belinize sıcak su torbası koyun ve bol bol su için gilaburu suyuda iyi geliyor diye okumuştum çok geçmiş olsun... acısını iyi biliyorum acildekiler bile halime acımıştı yerleri tırmalamıştım resmen