Fatima_13 Kızlar merhaba 9 ay önce sezeryan doğumla oğlum oldu. En başından sonuna kadar çok zor hamilelik geçirdim. Kesinlikle ikinci çocuk istemiyordum ya da bu kadar kısa sürede hamile kalmayı. Ama şimdi 6 haftalık hamileyim hem korkuyorum önceki hamileleiğimi düşününce hem de bilemiyorum belki bu sefer kız olur hem doğurup bu hamileleik doğurma işinden kurtulurum diyorum ama nebileyim riskleri neler onlarıda bilemiyorum. Daha doktorumlar konuşmadım aldırsammı yoksa aldlrmasammı kafam karlşık. Aranızda bu kadar kısa sürede hamile kalıp doğuran oldumu ikinci sezeryanınız nasıl geçti çocuklarla zorluk yaşadlnızmı? Biz kendi evimizde kalıyoruz yanımda bana yardım edecek kimse yok çok kararsızım
mayra Fatima_13 canım yeni gördüm gönderini, bende ilk bebeğimi kaybettim, 7.5 ay oldu, yeniden hamilelik istiyorum ama sezeryan diye korkuyorum, naptin dr.a gidebildin mi, eğer gidebildiysen dr.un ne dedi
seizetheday Fatima_13 ben de tam 9 ay sonra gene kaldım şuan 17 haftalık falan aldırmayı düşünmedim istedim açıkcası zaten ikinci nasıl geçer bilmiyorum zor olacağı kesin çünkü şuan oğlum 13 aylık ve inanılmaz zor ama yapacak bir şey yok hakkınızda hayırlısı olsun