meldabgm 6 yaşındayken apantis ameliyat olmuştum Şuan 9. Haftadayız doktor bir problem olmadığını söyledi fakat o apantis yerim gerilmeye başladı ve üzerinde iki parmak kadar bir şişlik kabarıklık var göbek fıtığı olabilir mi ?