Kızlar 3 gündür kasigima agri giriyor bazen geciyor ama rahatsız olmaya başladım yarin kadın doğum acile gidicem pazartesi günüde normal randevum var aslında enfeksiyon mu yoksa rahim genişliyor ondan mı anlayamadım yaşayan varsa yorumlarsa sevinirim.