Her hastanenin referans degeri farkli oluyo normal kimsede 0 ile 5 arası hamile bireylerin 5in üzeri oluyo referans degeri 5in uzeri olunca kırmızı oluyo ama bu ay farkli hastanelerde kan verdim birinde 0 5 arasi birinde 7 üzeri birinde de 0 25 arası normal deger yaziyodu senin tahlil verdigin yer de 5in üzeri referans degeri olarak kayitli olmalı ki 5in altinda çıkmış o yuzden kirmizi görünüyo