Gun_8485 Merhaba hanımlar birşey sormak istiyorum sizlere 37 haftaya girmek üzereyim bebek ters makat aşağı dönermi sizce başına böyle birşey gelen oldumu döndümu sonradan
Mutlulukkk Gun_8485 benm 37lerde dönmstu ☺️ son anda bile dönenler oluyormus. Forumda oyle gormustum. ☺️
Sedaseriner Gun_8485 bnde 37 haftadayim ortalama 27. Haftadan beri ters duruyor ve çok zorluyor beni. Doktor artık dönmesi zor biraz demişti. Ama sezaryen olacağım için sıkıntı yapmıyorum
Gun_8485 Sedaseriner Evet benide baya baya zorluyor alta çok fena baskı hissediyorum benim ilkim normal diya ondan biraz tedirginim bakalım inşallah döner