Elif2424 35+5 im hiç iştahım yok bişey yemek istemiyorum kahvaltı bile zor yapıyorum benim gibi olan var mı
1prensesannesi_ Elif2424 bnde 37+5 haftalık hamileyim bnde aynı yemek yemegi canım istemiyor bebek aç kalmasın diye biseyler yiyorum galiba hava sıcak ya onun için yiyemiyoruz bişeyler 🤗🥴🥴
bebitomom Elif2424 canım sıcaklardan kimse birşey yiyemiyor aynı haftadayız her sabah ağlayarak yumurta yiyorum az kaldı ama sabret 🙏🏻
elifaydinn Elif2424 33. Haftadayım bu haftaya kadar ne yiyeceğimi şaşırıyordum gece gündüz . Şuan canım hiç birşey istemiyor inanılmaz bir iştahsızlık geldi dediğiniz gibi bebek kilo alsın diye zorluyorum kendimi 😥