Ggokmen Busra2002 hayır malesef doğum katına erkek almıyorlar yanınızda kadın refakatçi olabiliyor doğum başlayınca odadan çıkartıp doğumdan sonra tekrar alıyorlar
Ggokmen Busra2002 eşinizi soruyorsunuz sandım 🙃 hangi doktor o gün nöbetçiyse o geliyor doğuma şansınıza yani 😄